איך לפרוץ את תקרת הזכוכית של העסק שלך
- עידית מנסדורף
- 22 באפר׳ 2021
- זמן קריאה 1 דקות

היא בעלת עסק מצליחה ומוכשרת ונמצאת בשיא העונה. בדיוק כשנפגשנו התקשרה אליה לקוחה שרצתה לסגור איתה עיסקה אבל היא נלחצה כי בדיוק סגרה עם לקוח אחרוידעה שאין לה זמן פנוי. כשניתקה את השיחה עם הלקוח, אמרה לי שתוותר על העיסקה.
ואני כמובן אמרתי לה: נראה לך????????? ממש לא. כשאת בתקופה כזאת עמוסה זה בדיוק הזמן לגדול. לפרוץ את תקרת הזכוכית של עצמך. ואיך עושים את זה?
מפרקים את תהליך העבודה להרבה הרבה חלקים (מעלים על הכתב את כל המשימות שיש לך) ואז בודקים מה יוצר לך את 'צוואר הבקבוק' בעסק (את הפקק)וגם מה את חייבת/אוהבת לעשות בעצמך. ומה יכולה להוציא החוצה (אאוטסורסינג) מישהו אחר שיעזור ויעשה את זה. והופ…. כבר התפנו לה כמה שעות טובות בכל פרוייקט. והיא יכולה לקחת עוד לקוחות.
כשנוצר עומס, זה נהדר! וזה רק אומר שאתם צריכים לגדול לשלב הבא בעסק. ככה עסקים גדלים. ככה פורצים את תקרת הזכוכית.
אז יאללה--- לכו תפרצו
Comments