top of page
חיפוש

איך בונים מערך שיווקי תוך שבועיים?



אי אפשר! ושלא יבטיחו לכם אחרת.

והנה ההסבר המלא: היא התקשרה אלי שיש לה סחורה נהדרת בחנות (חנות און ליין וחנות פיזית) ודברים לא זזים. היא חייבת לעשות משהו כדי להביא תנועה.כי עוד שבועיים זה בדיוק חג. ואם אני יכולה לעזור לה…. הוא התקשר אלי שיש לו סדנה און ליין מוכנה, שעבד עליה הרבה זמן ופתאום הבין שאין לו מערך שיווק מתאים ואיך הוא ימכורוכבר הכל מוכן ואם אני יכולה לעזור לו כי הוא חייב עוד שבועיים להיות באוויר. כי זאת בדיוק העונה.

>>>>> כאלה יש עוד הרבה

ובשנים האחרונות למדתי לומר להם לא! כן. מה שאתם שומעים.עם כל הקושי הגדול לסרב לעבודה ויותר מכך, לא לעזור לבעל עסק ש'זועק' לעזרה. ולמה? כי תוך שבועיים אי אפשר לבנות תשתיות מתאימות. תוך שבועיים לא נצליח לעמוד ביעד המכירות. ובסופו של דבר, חלק מהאחריות היא עלי. ואני לוקחת אותה ברצינות. והתוצאה תהיה - אכזבה.


אי אפשר לעשות תהליך מכירה בשבועיים למוצר חדש בלי תשתיות.גם אם יש קהל גדול בפייסבוק. ומערך דיוור. אי אפשר. אין קיצורי דרך בשיווק.

ולאחר החשיבה והחלטה על התהליך צריך זמן לבנות. זמן 'לחמם' את הקהל. זמן לייצר אמון. זמן לגרום להם להוציא כסף. בקיצור, כאשר אתם יוצאים עם מוצר/שירות חדש. עם תהליך מכירה חדש. תעשו לי טובה וקחו בחשבון לא רק את המוצר הנהדר אלא גם את התשתית השיווקית הנדרשת.

גם זה חלק בלתי נפרד מבניית מוצר/שירות חדש.אתם בטח שואלים כמה זמן היערכות צריך? אז זה מאוד תלוי במוצר, בתשתית הקיימת, בקהל, בקצב שלך אבל זה נע בין 4-6 חודשים. וזה חלק בלתי נפרד מתהליך בניית המוצר. אין קיצורי דרך.

ואם אתם בדיוק מתלבטים על בניית תשתית כזאת, מתפנה לי מקום ל- 2 לקוחות יחידים ומיוחדים.

 
 
 

Comentários


עידית מנסדורף-זמוש | נייד: 054-7979910 | מייל: idit.mansdorf@gmail.comגבעת שמואל

© כל הזכויות שמורות לעידית מנסדורף-זמוש

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
bottom of page