יש לכם דף נחיתה יפה ומושקע ועדיין אין לידים/מכירות?
- עידית מנסדורף
- 20 ביוני 2022
- זמן קריאה 2 דקות
עודכן: 10 בנוב׳ 2022
מה לעשות כאשר קמפיין מכירה לא עובד ודף הנחיתה לא ממיר? האם הבעיה היא במודעת הפייסבוק? או בדף הנחיתה?
כדי לנתח ולהבין את הסיבות חייבים להפריד בין הנתונים: 1. לבדוק את אחוזי ההקלקה בפייסבוק (ז"א כמה אנשים הקליקו על המודעה ועברו לדף הנחיתה) 2. לבדוק את אחוזי ההמרה (ז"א כמה אנשים השאירו ליד/רכשו)
>> אם אחוזי ההקלקה על המודעה - נמוכים (ז"א שאין כמעט הקלקות שמעבירות את הגולש לדף הנחיתה) - הבעיה היא במודעה (בניסוח, בתמונה, בקהל) >> אם אחוזי ההקלקה על המודעה גבוהים (ז"א יש הרבה הקלקות - הרבה אנשים שעוברים לדף הנחיתה) אך אין המרות בדף הנחיתה (ז"א לא משאירים ליד או מכניסים מייל) - הבעיה נעוצה בדף הנחיתה (לא ברור מה המוצר/השירות, מה הוא כולל, איך זה יעזור ללקוח, מי אתם וכד').
זיכרו! הקורא צריך להבין מתוך דף הנחיתה מה הוא הולך לקבל כאשר יכניס את המייל שלו. האם זה שווה לו לתת לכם את המייל שלו. מייל שווה כסף. זה כאילו הוא נותן לכם את הכתובת שלו בבית ומן הסתם, הוא לא יכניס כל אחד אליו הביתה. לפני כן הוא רוצה לדעת שזה כדאי לו. שווה לו. ושאתם נראים לו אמינים ומקצועיים.
ועוד דוגמא,
בעל עסק התייעץ: יש לו 72% CTR על דף נחיתה מכירתי
שהעביר לתשלום.
אבל רק 7% מתוכם המשיכו לתשלום.
ז"א היתה נטישה של 93%
יודעים למה?
כי בשום מקום בדף לא היה כתוב מחיר.
כדי לדעת את המחיר היה צריך ללחוץ על כפתור הרכישה
ורק שם הלקוחות נחשפו למחיר.
זה אולי נראה לכם בנאלי וברור עכשיו כשאתם קוראים את הפוסט
אבל כשאתם בתוך עשיה, בתוך קמפיין, בתוך מלא משימות
אתם לפעמים לא שמים לב לדברים הקטנים.
ועכשיו לכו בידקו את הקמפיין שלכם לפי הניתוח הנ"ל ותראו שינוי מיידי.
רגע, לפני שאתם הולכים
הגעתם עד לפה? יש לי צ'ופר:
אם יש לכם דף נחיתה ONE-PAGE למכירת מוצר או שירות או מתנה שלא עובד ואתם רוצים לקבל עליו משוב ממנהלת שיווק - שימו בתגובות למטה לינק לדף הנחיתה שלכם וכיתבו מי קהל היעד, מה המטרה, מה לא עובד וכתובת מייל שלכם + מס' טלפון . אני אצור איתכם קשר (מוגבל ל- 5 לקוחות בשלב זה)

Comments