top of page
חיפוש

מחיר בפרטי...

עודכן: 20 ביוני 2022


האם אתם בעלי עסקים שמפרסמים פוסטים על מוצר או שירות וכותבים או מגיבים בסוף הפוסט: "מחיר בפרטי"?

זה בשבילכם:

האם זה כי אתם חושבים שזה יגרום ליותר תגובות? מה שיגרור חשיפה אורגנית יותר גדולה? כדאי שתדעו שפעמים רבות זה שזה מרחיק לקוחות,

פוגע בחווית הלקוח, ובעיקר מעצבן.


אנחנו בעידן דיגיטלי. מפוצצים במידע. המידע חשוף לכולם. אין משהו שאי אפשר למצוא היום ברשת ואנשים התרגלו לכך.


ולכן כאשר עסק כותב 'מחיר בפרטי' זה עושה בדיוק ההיפך: זה גורם ללקוח לחשוב שאתם מתביישים במחיר. שאתם חושבים שהמחיר יקר אז לא נעים לחשוף מול כולם. שיהיו תגובות נגד המחיר.

לעיתים הלקוח חושש שאם יבקש מחיר - בעל העסק יתחיל ללחוץ עליו ולנג'ס לו

אז מוותר ועובר הלאה.

גם לא כל הלקוחות רוצים להגיב כך שכל חבריהם ייראו שהם מתעניינים (כן-עדיין יש כאלה).


יותר מזה: כאשר חושפים את המחיר כבר בפוסט/מייל/דף נחיתה הלקוח מקבל 'הכנה' למחיר ואז כשייחשף שוב למוצר/שירות או כאשר יעשה איתכם שיחת מכירה זאת לא תהיה הפעם הראשונה שהוא 'נחשף' לנתון הזה. והמחיר לא ייראה לו פתאום כל כך יקר או שהוא יספיק לבדוק את המחירים אצל אחרים ויגיע מוכן יותר. בשל יותר.


תאמינו במוצר שלכם. תאמינו במחיר שלכם. גם אם אתם יקרים ממחיר השוק יש לכך כנראה סיבה ותדעו להסביר זאת.


זה בסדר שלא כולם יסכימו לשלם את המחיר ושיש כאלה שזה יקר להם יש לכם את המוצר, האיכות, התמחיר שלכם ואתם חייבים לעמוד מאחוריו. לפעמים זה גם חלק מהבידול שלכם.


אז בפוסט הבא / במייל הבא תכתבו את המחיר בסוף הפוסט לאחר ההסבר על המוצר או בדף הנחיתה.

או אפילו בתגובות -

רק לא 'בפרטי'.

תנו לזה מקום ברור. בולט. אם צריך - תעשו הנחה/מבצע אבל אל תסתירו ובטח אל תכתבו "מחיר בפרטי".



 
 
 

Comentarios


עידית מנסדורף-זמוש | נייד: 054-7979910 | מייל: idit.mansdorf@gmail.comגבעת שמואל

© כל הזכויות שמורות לעידית מנסדורף-זמוש

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
bottom of page